Kar tako

Zgrešeno ciljanje

torek, 7. oktober 2008

Že kar nekaj časa spremljam debate o kontekstualnem oglaševanju na internetu, kjer se besno krešejo mnenja o tem, kako naj bi zadeva delovala. Predvsem se fantje pritožujejo, ker imajo prazne oglasne bloke, rešitev pa vidijo v tem, da bi se jim takrat morali prikazovati pač kar katerikoli drugi oglasi. V kakšnem primeru bi to mogoče celo špilalo, v kakšnem pa močno ne.

Teh debat sem se spomnil ob obisku moškega stranišča v Cutty Sarku v Ljubljani, kjer me je med sproščanjem napetosti v mehurju v oči gledala tale deklica:

Se samo meni zdi, da je visela tale reklama v napačnem stranišču? Zakaj bi mene impresioniralo to, da bom takoj deklici plačal pijačo, če bo imela bele zobe? Bi me moralo impresionirati to, da zdaj vem, da nas prasice male s temi lepimi belimi nasmehi le izkoriščajo, da se lahko brezplačno nalivajo? Mi želijo s tem povedati kaj drugega?

Ko se že potolažim, da je verjetno pač nek nespameten plakater zadevo napačno nalimal, jebiga, so pač pri svojem delu malo površni, verjetno tudi plačani niso prav dobro, spet presenečenje. Čez nekaj dni namreč na povsem enak plakat naletim tudi na moškem stranišču v KUD France Prešeren. Isti zmedeni plakater ali sem le jaz preveč butast, da bi razumel globlji pomen sporočila na reklamnem plakatu?

1.
21. oktober 2008, 22:16

Se popolnoma strinjam. V sloveniji je ciljano oglaševanje še zelo srednjeveško oz. se mi zdi da oglaševalske agencije manj poznajo ta izraz, kot uporabniki in oglaševalci adsense programa.

Tako na spletu kot na ulici v Sloveniji je precej slabo razvito ciljano oglaševanje.

2.
2. november 2008, 14:10

Hehe :D lepo si to najdu

ko bi le prebrali moj blog pogosteje, pa bi morda bolje ciljali oglase :P

3.
16. maj 2009, 10:59

Tega vidis mnogo mnogo... tudi po webu. Zakaj na primer na FB - kjer je zares enostavno ciljati- dobim pred sabo oglas za žensko revijo? Hmmm mogoče pa vejo več o meni kot jaz :)